• 2024 ©ARCSTONE.COM.UA — АРКСТОУН, ХАРКІВ

    Архітектурне проектування, проекти промислових комплексів, житлових будівель, комерційної нерухомості. Макети та візуалізації проектів. Архітектурна майстерня у Харкові Аркстоун. Робота для архітекторів.

Завод з виробництва плавучого скла у місті Заравшан, Узбекистан.

Функціональне призначення Завод з виробництва плавучого скла у місті Заравшан, Узбекистан
Адреса м. Заравшан, Узбекистан
Продуктивність заводу 300 т/сут
Площа земельної ділянки 20,94 га
Загальна площа об’єкта 41 243 м²
Рік проектування 2018-2021 рр.
Етапи проектування Ескізний проект, Робочий проект, авторський нагляд, здача в експлуатацію
Генеральний архітектор проекту (ГАП) Олександр Саратов
Технологія Німецька фірма “HORN”
Архітектори Олександр Саратов, Наталія Шаботинська, Марія Литвиненко, Сергій Лемехов, Олексій Мурас, Денис Божко, Світлана Подкопай, Владислава Шевченко, Анастасія Плужникова, Руслан Сарана, Олександр Данченко, Сергій Белицький, Анна Ярошок

Для будівництва заводу з виробництва флоат-скла вирішальним є наявність сировини – кварцевого піску та енергоносіїв. Ці умови реалізовані в районі міста Заровшан.

Планова територія заводу входить до промислової зони міста Заровшан, розташованої на заході. В’їзд на територію підприємства здійснюється з двох сторін: 1) з боку автодороги, що веде до Учкудуку (А379); та 2) з боку місцевого проїзду всередині промислової зони міста.

Територія розташована на відстані 200 м від житлової забудови, причому від джерел викидів заводу відстань становить понад 500 м.

Навколо планованого заводу розташовані споруди різного призначення, промислові, комунальні та інші об’єкти промислової зони Заровшана, що відповідає санітарно-екологічним нормам.

Згідно технологічних потреб даного виду виробництва передбачаються наступні будівлі та споруди:

1. Виробнича будівля (№1 на загальному плані) – розташована вздовж головної вісі – південь-північ. У самій будівлі розташована виробнича лінія, яка включає в себе:

– Секція скловареної печі (1.1),
– Секція ванни розплавлення (1.2);
– Секція обжигу лера (1.3);
– Секція лінії різки (1.4)
– Ділянка зберігання SО2.

Будівля складу готової продукції (№3) – в ній розташована зона зберігання упаковочного матеріалу, зарядка, мийка вантажної техніки та зона автомобільного завантаження. Склад займає велику частину ділянки і розташований так, що зона завантаження орієнтована на південь. Перед зоною завантаження облаштована оборотна площадка для маневрування вантажними автомобілями та в’їзду на завантаження.

Установка утилізації тепла з димовою трубою (№2) – розташована з північної сторони виробничого цеху, там же розташований і скрубер (2.1), для очищення димових газів від діоксиду азоту.

Цех шихтоскладання (№ 4.1) – за технологічними особливостями розташований неподалік від основного виробництва та скловареної печі (у східній частині ділянки). В ньому виготовляється шихта, яка використовується при виробництві скла.

Склад сировини у “біг-бегах” (вихідної сировини) (№5) – розташований зі сходу від ділянки.

Склад склочерепиці (№4.4, 4.5, 4.6) – складається з трьох ділянок і розташований неподалік від будівлі лера та ділянки різки та упаковки скла. Він з’єднаний транспортною галереєю з ділянкою різки та секцією лера;

Транспортна галерея подачі шихти (№ 4.2) – надземна з висотою не менше 5 метрів над проїзною частиною.

Адміністративно-побутовий корпус (№11) – розташований на південній частині ділянки перед зоной завантаження.

Енергоблок (№7.1) – включає станцію обертового водопостачання, приміщення РП, дизельгенераторну, азотний цех. Енергоблок розташований з заходу від секції ванни.

Дизель-генератори встановлені в окремому приміщенні енергоблоку (№ 7.1)

Площадку для зберігання азоту і водню, і змішувальної станції, що складається з площадок зберігання азотних та водневих контейнерів, розташовано з заходу від ділянки.

Ділянка зберігання SO2 – доповнення до секції ванни розплавлення розташована з заходу від неї.

Ділянка розвитку залізничного транспорту (№ 15) – проектується на східній частині ділянки.

Склад зберігання дизтоплива (№9) – підземний, використовується для резервного живлення печі в разі відсутності газового живлення печі та для дизельгенераторів у випадку відсутності напруги в виробничій мережі, розташований на окремій площадці на північно-західній частині ділянки.

ГРП1 (№20.1) (газорозподільний пункт) розташований на вводі газу на ділянку зі сходу від магі