Для організації громадського транспорту запропоновано місця висадки та посадки пасажирів. Крім того, для автобусів передбачено окрему площадку з місцями для стоянки та розвороту. З метою чистоти рішення потоки громадського транспорту відокремлюються від потоків та стоянок індивідуального транспорту. Передбачено окремий виїзд для автобусів на місцевий проїзд, який виходить на регульований перехрестя на Білгородському шосе.
Парк зонується. Виділяються наступні функціональні зони: 1. Вхідна зона з музеєм релігій; 2. Громадська зона з пішохідною площею та музеєм природи; 3. Дитяча зона з експериментаріумом та ігровими майданчиками; 4. Зона музею ретроавтомобілів; 5. Зона етнопарку; 6. Комерційна зона; 7. Господарська зона.
Всі запроектовані зони пов’язані мережею пішохідних алей та доріжок, з’єднані між собою місцевими проїздами.
Техніко-економічні показники.
|
Нове будівництво |
|
|
Площа проектування |
20,0 га |
|
Площа парковки в межах проїзних частин |
4,04 га |
|
Площа тротуарів |
1.5 га |
|
Кількість місць для легкового транспорту |
1300 м/м |
|
Кількість місць для автобусів |
24 м/м |