• 2024 ©ARCSTONE.COM.UA — АРКСТОУН, ХАРКІВ

    Архітектурне проектування, проекти промислових комплексів, житлових будівель, комерційної нерухомості. Макети та візуалізації проектів. Архітектурна майстерня у Харкові Аркстоун. Робота для архітекторів.

Концепція генерального плану ділянки території парку

Функціональне призначенняКонцепція генерального плану ділянки території парку обмеженого Білгородським шосе, вул. Гоголя та вул. Горького у с. Лісове Дергачівського району Харківської області (землі ТОВ “Лісова поляна”)
АдресаЗемлі Дергачівського району Харківської області
Площа земельної ділянки20 га
Загальна площа об’єктівОрієнтовно 65 000м²
Рік проектування2018
Стадії проектуванняЕскізний проект
ГАПОлександр Саратов
АрхітекториОлександр Саратов, Олексій Мурас, Андрій Штейнер, візуалізація – Олексій Булат, за участю Ганни Ярошок

Участок проектування за “Концепціям генерального плану ділянки території парку, обмеженого Бєлгородською трасою, вулицею Гоголя, вулицею Горького у с. Лісне Дергачівського району Харківської області”. ТОВ “ЛІСОВА ПОЛЯНА” (16 га). Площа території, що охоплюється реконструкцією, складає приблизно 20 га.

Розглядувана територія “Санаторно-оздоровчого комплексу “Сонячна поляна” обмежується:

  • – з заходу – Бєлгородською трасою;
  • – з сходу – землями лісгоспу;
  • – з півночі – ділянками індивідуальних землекористувачів селища Лісне;
  • – з південного заходу – обхідною автошляхом (Київською трасою).

Перепад висот на межах проектування проїзду та тимчасового автостоянки становить 15 м.

Концепція включає реконструкцію існуючих місцевих проїздів, виїздів на Київську трасу та Бєлгородську трасу, а також реконструкцію існуючих та будівництво нових автостоянок. Концепцією пропонується створити додаткові в’їзди-виїзди з території парку та організувати два регульовані перехрестя: одне на Бєлгородській трасі та друге на Київській трасі. Пропонується організація пішохідних площадей та експозиційних майданчиків.

Для організації громадського транспорту запропоновано місця висадки та посадки пасажирів. Крім того, для автобусів передбачено окрему площадку з місцями для стоянки та розвороту. З метою чистоти рішення потоки громадського транспорту відокремлюються від потоків та стоянок індивідуального транспорту. Передбачено окремий виїзд для автобусів на місцевий проїзд, який виходить на регульований перехрестя на Білгородському шосе. Парк зонується. Виділяються наступні функціональні зони: 1. Вхідна зона з музеєм релігій; 2. Громадська зона з пішохідною площею та музеєм природи; 3. Дитяча зона з експериментаріумом та ігровими майданчиками; 4. Зона музею ретроавтомобілів; 5. Зона етнопарку; 6. Комерційна зона; 7. Господарська зона. Всі запроектовані зони пов’язані мережею пішохідних алей та доріжок, з’єднані між собою місцевими проїздами. Техніко-економічні показники.
  Нове будівництво  
  Площа проектування 20,0 га
  Площа парковки в межах проїзних частин 4,04 га
  Площа тротуарів 1.5 га
  Кількість місць для легкового транспорту 1300 м/м
  Кількість місць для автобусів 24 м/м