• 2024 ©ARCSTONE.COM.UA — АРКСТОУН, ХАРКІВ

    Архітектурне проектування, проекти промислових комплексів, житлових будівель, комерційної нерухомості. Макети та візуалізації проектів. Архітектурна майстерня у Харкові Аркстоун. Робота для архітекторів.

Завод з виробництва флоат-скла у технологічному парку.

Функціональне призначення Завод з виробництва флоат-скла в технологічному парку м. Сумгаїт в Республіці Азербайджан
Адреса м. Сумгаїт в Республіці Азербайджан
Продуктивність заводу 250 т/сут
Площа земельної ділянки 25,799 га
Загальна площа об’єкта 42033 м²
Рік проектування 2017-2020 рр.
Етапи проектування Ескізний проект, Робочий проект, авторський нагляд, введення в експлуатацію
ГАП Олександр Саратов
Технологія Німецька фірма “HORN”
Авторський колектив: Олександр Саратов, Наталія Шаботінська, Марія Литвиненко, Олексій Мурас, Світлана Подкопай, Юлія Жмурко, Анна Ярошок, Денис Божко, Олександр Данченко, Сергій Білицький, Владислава Шевченко, Анастасія Плужникова, Руслан Сарана

Завод з виробництва флоат-скла спроектований на ділянці, що входить до території Сумгайытського Хіміко-Промислового парку за адресою вул. Кимйачылар, 1, м. Сумгайыт, загальною площею 167,66 гектарів.

Особливостями формування ділянки заводу є її витягнутість вздовж виробничої лінії та залізничних колій.

Комплекс будівель і споруд відповідає закритій технологічній схемі.

Згідно з технологічними потребами даного виду виробництва передбачені наступні будівлі і споруди:

Промислове приміщення (№1 за загальним планом) – розташоване вздовж головної осі від південного до північного напрямку. У самому приміщенні розташована виробнича лінія, до складу якої входять:

Секція скляної печі (1.1),
Секція ванни розплавлення (1.2);
Секція відпалу глини (1.3);
Секція лінії різання (1.4)
Участок зберігання SО2

Склад готової продукції (№3) – тут розміщено участок зберігання упаковочного матеріалу, зарядного, мийки вантажної техніки та зону автомобільної відвантаження. Склад займає велику частину ділянки і розташований так, що зона вантаження орієнтована на південь. Перед зоною вантаження облаштовується обертова площадка для маневрування вантажними автомобілями та в’їзду на вантаження.

Установка використання тепла з димовою трубою (№2) розташована з північного боку виробничого цеху.

Цех з приготування шихти (№ 4.1) – за технологічними особливостями розташований поблизу основного виробництва та скляної печі (в північно-східній частині ділянки). Тут виробляється шихта, яка використовується при виробництві скла.

Склад сировини у «біг-бегах» (вихідної сировини) (№5) – розташований з сходового боку ділянки.

Склад склорозчину (№4.4) – розташований поблизу будівлі віджигу та ділянки різання та упаковки скла. Він з’єднаний транспортною галереєю з ділянкою різання;

Транспортна галерея шихти (№4.2) – надземна, висотою не менше 4,5 м над проїжджою частиною, проходить зі складного цеху в виробничий цех.

Транспортна галерея склорозчину (№4.3) – надземна висотою не менше 4,5 м над проїжджою частиною.

Адміністративно-побутовий корпус (№11) – розташований на південній частині ділянки перед зоной вивантаження.

Енергоблок (№7.1) – включає станцію оборотного водопостачання, компресорну, приміщення РП. Енергоблок розташований зі сходового боку від секції ванни.

Дизель-генератори (№7.2)

Майданчик для зберігання азоту та водню та змішувальної станції, який складається з компресорної стиснутого повітря і майданчиків для зберігання азоту та водню, розташований зі сходового боку ділянки.

Ділянка зберігання SO2 (№1.5) – розташована з боку віджигу.

Ділянка розвитку залізниці (№ 15) – біля сходового кордону ділянки.

Склад зберігання дизтоплива (№22.1) – підземний. Використовується для резервного живлення печі в разі відсутності газопостачання печі і для дизель-генераторів в разі відсутності напруги в виробничій мережі.

ГРП (газорозподільний пункт) зі сторони введення газового магістралі в будівлю.

Очисні споруди виробничих стоків – розташовані в північній частині ділянки.

КПП (контрольно-пропускний пункт №10.1) – розташований на в’їзді та виїзді з території заводу з північно-західного боку.

Ваги автомобільні (№10.1) – розташовані на в’їзді, поруч з КПП.

Крім зазначеного, проект передбачає будівництво стоянок для легкового транспорту та для вантажного транспорту. Крім того, передбачається встановлення модульної котельні для обігріву адміністративно-побутового корпусу.

Режим роботи основного виробництва та технологічно пов’язаних з ним допоміжних виробництв – неперервний.