Установка використання тепла з димовою трубою (№2) розташована з північного боку виробничого цеху.
Цех з приготування шихти (№ 4.1) – за технологічними особливостями розташований поблизу основного виробництва та скляної печі (в північно-східній частині ділянки). Тут виробляється шихта, яка використовується при виробництві скла.
Склад сировини у «біг-бегах» (вихідної сировини) (№5) – розташований з сходового боку ділянки.
Склад склорозчину (№4.4) – розташований поблизу будівлі віджигу та ділянки різання та упаковки скла. Він з’єднаний транспортною галереєю з ділянкою різання;
Транспортна галерея шихти (№4.2) – надземна, висотою не менше 4,5 м над проїжджою частиною, проходить зі складного цеху в виробничий цех.
Транспортна галерея склорозчину (№4.3) – надземна висотою не менше 4,5 м над проїжджою частиною.
Адміністративно-побутовий корпус (№11) – розташований на південній частині ділянки перед зоной вивантаження.
Енергоблок (№7.1) – включає станцію оборотного водопостачання, компресорну, приміщення РП. Енергоблок розташований зі сходового боку від секції ванни.
Дизель-генератори (№7.2)
Майданчик для зберігання азоту та водню та змішувальної станції, який складається з компресорної стиснутого повітря і майданчиків для зберігання азоту та водню, розташований зі сходового боку ділянки.
Ділянка зберігання SO2 (№1.5) – розташована з боку віджигу.
Ділянка розвитку залізниці (№ 15) – біля сходового кордону ділянки.
Склад зберігання дизтоплива (№22.1) – підземний. Використовується для резервного живлення печі в разі відсутності газопостачання печі і для дизель-генераторів в разі відсутності напруги в виробничій мережі.
ГРП (газорозподільний пункт) зі сторони введення газового магістралі в будівлю.
Очисні споруди виробничих стоків – розташовані в північній частині ділянки.
КПП (контрольно-пропускний пункт №10.1) – розташований на в’їзді та виїзді з території заводу з північно-західного боку.
Ваги автомобільні (№10.1) – розташовані на в’їзді, поруч з КПП.
Крім зазначеного, проект передбачає будівництво стоянок для легкового транспорту та для вантажного транспорту. Крім того, передбачається встановлення модульної котельні для обігріву адміністративно-побутового корпусу.
Режим роботи основного виробництва та технологічно пов’язаних з ним допоміжних виробництв – неперервний.